Zwroty i reklamacje

Zwrot zakupionego towaru

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@thefabledemporium.pl

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Stryjeńskich 19, lok.u. 20-20a, 02-791 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwracane produkty powinny być nieużywane. Klient zobowiązany jest wysłać zwracany towar zabezpieczając go tak aby np. nie przemieszczał się on w środku paczki a paczka bezpiecznie dotarła do nas.

Po otrzymaniu paczki zweryfikujemy i zwrócimy Ci kwotę równą cenie zakupu, przelewem na konto bankowe z którego wpłynęła płatność. Staramy się to zawsze robić możliwie jak najszybciej ale mamy na to 7 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, brudny możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości.

Reklamacje produktu 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@thefabledemporium.pl lub drogą pocztową na adres ul. Stryjeńskich 19, lok.u. 20-20a, 02-791 Warszawa

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

The Fabled Emporium
Ul. Stryjeńskich 19
lok.u. 20-20a
02-791 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • lub złożyć oświadczenie o:
    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Reklamację możesz zgłosić w ciągu 3 dni od zauważenia wady.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl